onsdag 11 juni 2014

HGs examen

Så kom den dagen som jag vägrat inse skulle komma. Dagen då HG tog sin examen och flyttade från Umeå. Gör fän ont i fingrarna av att skriva dessa ord. Jag har henne att tacka för att jag blivit en drägligare person. Hade aldrigneverever överlevt i denna stad om det inte vore för na. Såäre! Och jag är så himla tacksam och glad för det.

Jag hade tänkt att jag skulle göra ett fint bildspel med mina favvobilder från vår tid tesammans. Men pallar inte grina mer. Men jag kan bjussa på denna:


Det är ju fantastiskt att hon klarat alla fem åren på psykologprogrammet och nu fått ett jättebra jobb. Det blir bra för henne. Och jag får rycka upp mä. Testa vingarna, stå på mina egna ben etc osv jaja

Jag och HGs familj gick i samlad trupp till examensceremonin. Vi hamnade längst fram och jag försökte att inte grina. Men jag har ju ärvt mors svaga nerv för såna här tillställningar.


Jag var vid gott mod innan. Det är kul att välja outfits! Här valde jag en somrig å ljus å lagom chill utstyrsel för ceremonin.

Hanna och Anders. Vilket dreamteam. Är så himla frikkin stolt över dom.


Sen skyndade vi hem och började förbereda för mottagningen. Anders och Ingrid sjöng Håkans låt Valborg till HG och då ville jag inte vara med längre. 1. Det är en fin låt. 2. Håkan spelade i gbg samtidigt, och med allt vad det innebär. 3. HG ska flytta. Too much att hantera för lelle moi.


Sen cyklade jag hem till Elin och sen drog vi på eftersläppet på deras examenssittning. Fin kväll. End of an era. *skjutmä*

Det var den här låten jag tänkte jag skulle ha till bildspelet med fina bilder på mig å HG. Ni kan ju föreställa er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar