onsdag 23 januari 2013

It's time to say HALLÅ HALLÅ

Jag saknar ju det här med att kunna titta tillbaka på tid som gått. För att minnas, sakna, skratta och förfäras. Så nu är det banne mig dags att ta tillbaka den här bloggen. Jag vill minnas det här livet. På ett ärligt sätt. Älskar att läsa blogginlägg år 2009. ÄLSKAR att se år 2005 i bilder på Bilddagboken. Så vill jag även kunna se tillbaka på 2013. Så nu kör vi (läs: jag). Let's do this, som Sook skulle sagt.

Jag klarar inte av att göra någon sammanfattning på året som gått. Får prestationsångest av tanken. 2012 var ett bra år med en pirrig vår, perfekt sommar och en lång höst och vinter. Jag grämer mig för att jag inte skrivit mer under förra året. Vill ju veta hur det var och hur jag var. Jaja. Från och med nu kör jag.

Det här året fyller jag tjugofyra år. Det är dags att anamma de bra egenskaper vuxna människor ibland har. Jag ska bli ett bättre team med mig själv. Nu är det jag och mig själv som gäller för resten av tiden jag har kvar. Jag ska bli BFF med mig själv. Jag ska vara lagomt nöjd. Göra det jag mår bra av. Sluta göra det jag mår dåligt av. Trivas. Med livet och med mig själv. 

Jag bah kör. Nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar