tisdag 29 januari 2013

Tisdag del 2 AV TVÅ

Efter sjukhusvistelsen hann jag hem och bränna av de två (!) senaste avsnitten av Girls innan jag och Anton drog till Iksu och Indoor walking. Det är gött att han börjat hänga med, det blir liksom lättare att ta sig iväg när man är två. Men jag håller stenhårt på att träna där tre gånger i veckan och har gjort det sedan i november. (BEACH 13, du vet).

Anton stannade kvar och skulle gymma efteråt så jag gick hem själv. Någon måtta får det vara på tränandet och jag träffade Kaj som hade klättrat så jag tog sällis med honom till Ålidhem. På hemvägen därifrån hälsade jag på i vår egna kvartersloppis.

Det är alltid öppet! Och till sent!

Svettig och adrenalinstinn som jag var köpte jag en byrå. Utan pengar och med svaga armar. Men jag tog hojen till Universum och tog ut cash och ringde upp till Livet och bad folket komma ner och hjälpa bära.

Olle å ja!

Jag har bott här i mer än ett år och haft nästan alla kläder (förutom det som hänger på klädställningen) i min resväska och trosorna i en påse. Nu är det bara ny skrivbordsstol och lampa som behövs. Och en liten fin virkad duk till byrån.

Ta-dah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar