söndag 1 april 2012

SITTNINGEN!

Det var sköj igår och allt gick bra. Det var så fint att alla hade ansträngt sig och klätt ut sig. Och även fast allt inte gick som vi hade tänkt oss så blev det bra. Fast Corona är verkligen sämst. Jag tyckte maten var god, men jag förstår att den var ganska dålig. Jag är ju en sucker för all slags mat. Och trerätters får man ju inte varje dag. Så jag var nöjd. Men sen när vi var klara med sittningen och skulle ner till klubben. Då blev man verkligen påmind att vi var på Corona. Stämningen är alltid katastrof där. Folk är idioter. Det är bara en stor otrevlig köttmarknad. Men vi ägde i alla fall med våra outfittor. Det var roligt. Och de för fulla och oförskämda killarna som tog sig friheter kommer idag se  att de fått blod på sina fina skjortor. Sånt blod som inte går bort.

En bra grej med sittning var också att jag inte behövde köpa strips med mig hem.

Före:

 Efter:

SOCSKÖJ:

Middagen:


Corona:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar