tisdag 8 maj 2012

Vandraren som ej ville gå

Den här dagen har tillägnats alla extra skolgrejer jag tagit på mig. Först träffades jag och Sabina och gjorde helgens finsittnings regel- och sånghäfte. Sedan var det SocSköj-möte. Och eftersom jag är Sosum-suppleant var jag tvungen att gå på deras möte också. Seeeen när allt var klart tänkte jag ÅH VAD GÖTT ATT CYKLA HEM EN SVÄNG OCH KÄKA LITE ÄRTSOPPA INNAN JAG SKA CYKLA IVÄG PÅ MIDDAG PÅ CARLSHEM. Soligt och fint. Men när jag hoppade på min fina racer insåg jag att jag hade punktering på bakdäcket. Det var längesen jag kände mig så handikappad. Middagen på Carlshem börjar klockan sju. Och det är typ tre kilometer enkelväg dit. Jag är ingen bangare eller neggo, men jag är en hater till att gå. Det är bara kul om man har en fyrbent jäkel till sällis. 

Imorgon blir det att GÅ till stan och köpa en ny slang.

En frisk man har tusen önskningar, men en sjuk man har bara en. Och en man med cykelpunktering vill bara dö.

Ta-dah! Dagens prestation:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar