måndag 19 oktober 2009

Förra juldagen blev jag jagad och kallad hora

Nu är det 29 dagar kvar av de 39 jobbdagarna. Det känns ganska bra faktiskt. För idag, under tiden då jag tjyvläste 2400 brev, listade jag upp alla bra grejer jag har att se fram emot.

Min morot:
- Julbak, julgodis, julmat, julmusik (Jag slutar runt första advent, sjukt perfekt) Eftersom jag och Beke spenderade förra julen i ett regnigt Angered med pizza som julmat har jag mycket julfirande att ta igen.
- Förutom sovmorgnar och julgodis har vi massa tid att filma så att den där piloten kan bli klar.
- Runt mitten av december åker jag hem till Dalarna.
- I Dalarna kan jag hänga med Åke och Herr X.
- Nyår spenderar jag troligtvis i London.
- Och jag kommer ha pengar!


Edit: Såg nu att det visst är 30 dagar kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar