torsdag 10 december 2009

*KRYSTAR*

Jag har det bra här. Jag saknar er. Men jag har det bra här.

Den fem timmar långa tågresan hit sov jag mig igenom. Förutom tågbyten så vaknade jag bara två gånger.

1. Jag lät: Mmmmmmmmmmmiiiighhhhhhghmmmiiiiuuuhuhh
2. Jag sa: Men hur skulle det se ut... om jag hade massa killar?

Pinsamt va? Jag lovar att jag ska göra mitt yttersta för att inte somna bland andra människor igen. Förlåt till dig som satt bredvid mig och blev så generad så att du flydde till bistron och inte kom tillbaka förrän i Katrineholm.

När jag kom hem till Klacken kramade jag Åke i 41 timmar. (Vi delar kudde på natten och hans kinder är så hängiga) Sedan hamnade jag i Säter. Där fikade jag helt ensam. Vuxenpoäng och astråkigt. Buss 5, min trogna vita springare, räddade mig till Borlänge. Där kramades jag i 72 timmar.

På kvällen ringde jag min kombo. Vi fixade så att vi kan välkomna år 2010 I LONDON MED LELLE!

Igår vaknade jag av Jerkan. Och jag och Frida spelade tv-spel.

Idag jobbade jag. Klockan sju imorse stod jag som en kvinna på alla fyra och gjorde det jag skulle.

Nu tänker jag på dig och sjunger ganska högt: DU HAR VART IHOP MED LEONARDO DICAPRIO. DU HAR VART MED JOAQUIN PHOENIX I HOLLYWOOD. DU HAR BOTT MED JAGGERS DOTTER I MEXIKO. ÄNDÅ KALLAR DU MIG PUCKO NÄR JAG UNDRAR VAD DU SER HOS NÅN SOM MIG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar