söndag 3 juli 2011

Hej och god natt!

Mycket har hänt sen sist. Jag bor i Linné, är singel och jobbar på L*dl (censurerar lite så att inga bossar hittar blöggen, man har ju lärt sig av sina mistakes)

Jag ska jobba hela sommaren. Jag fixade ett sparkonto alldeles nyss. Nu ska det sparas pengar! Planen är att jobba typ ett år till. Sedan åka ut i världen igen (ev. USA!) för att senare börja plugga på Socionomprogrammet i Umeå nästa höst.

Sedan ska jag gifta mig och skaffa kids.

Men nu är det alltså jobb och öl som gäller. Jag ska även försöka gå ner de där förgrymmade Italien-kilona. Jag köpte ett årskort på Friskis för några veckor sedan, men jag har inte riktigt kommit igång. Men nu är det dags. Imorgon börjar det nya livet. Jag ska bli smal, rik och glad.

Morgondagen börjar btw 05:15. Life as a worker.

3 kommentarer:

  1. Åhå lifet alltså. Med alla tokiga djur och tokigare folk.. Så surt det känns att jobba hela sommaren (kommer dessutom ha sis med mig en månad av två, LIFE). MISS YA!

    SvaraRadera
  2. Friskisar också btw nu! Blod svett och tårar flera gånger i veckan, LIFE!

    SvaraRadera
  3. hanebananeh! vad är det jag hör? umeå? norrköping ska det ju vaaa!

    saknarej lite granna.

    SvaraRadera