torsdag 18 augusti 2011

Knubbig och fattig

Ni vet om man har ätit något någon gång som smakade illa, så kan man inte äta det på ett tag. Typ att man råkat dricka gammal mjölk eller fått ett hårstrå i spaggen. Eller -alla kommer fatta den här- att man inte kan dricka Coca-Cola på flera år för att man som sextonåring använde det att späda ut fulvodka med.

Mjölken smakar surt. Man letar hårstrån i spaggen. Och Coca-Colan smakar sprit.


Nu är det så illa att jag har fått för mig att jag inte kan äta något som jag har gjort själv. Så de senaste veckorna har jag bara ätit falafelthaipizzachipsushigodis.


Det är okej. Men inte länge till. Härmed lovar jag att jag ska börja bli smal och glad från och med september (ger mig själv lite tid med att vänja med vid tanken).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar