torsdag 4 oktober 2012

HELLO

Idag hade vi ett engelskt seminarium med en kinesisk professor. Det var så klart jäkligt pirrigt. Det är få som gillar att prata krystad engelska inför folk. Jag är inte en av dem. Men trots det så pratade jag en del. Det kändes bra och jag blev lite stolt över mig själv. Jag ska bli bättre på att berömma mig själv. Det känns så himla trist att man ska vara så hård mot sig själv. Jag ska bli ett bättre team med mig själv.

Idag flyttade Olle till Ingrid i Oslo för resten av terminen. Jag är väldigt glad åt att de ska få bo ihop och ha det fint i grannlandet. Men det kommer bli tomt här hemma. Tur att Anton flyttar in på söndag! Och Kaj kommer nog bo här ett tag också. Jag klarar inte av att bo ensam. Nu är jag ensam hemma och det är inte kul. Hanna har tenta imorgon så hon håller till på UB (universitetsbiblioteket) men jag hoppas att hon kommer hem snart. Jag har köpt kanelbullar till oss dagen till ära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar