söndag 19 september 2010

Jaja

Du som har uppdaterat din status om valet på Fejjan - Jag gillar inte dig längre. Vem du än är så har du sjunkit i mina ögon. Hatar kött och folks åsikter.

När vi satt i bilen på väg till vallokalen började jag vela. Jag hade tre alternativ. V, Fi och MP. Tycker att alla är mycket vettiga. Men jag kan inte tycka att det var okej av Gudrun att elda pengar och jag tycker inte att det var coolt av Ohly att fria i direktsändning. Att tycka att all publicitet är bra publicitet är bara okej om man heter Robinson-Robban. Men MP känns som fegspel. Jag minns typ inte vad jag valde till slut. Jag bytte lappar nästan en miljon gånger i valstugan. Röstade på Centern i kommunvalet i alla fall. Oväntat, men schysst.

[Jag tänker inte ens kommentera något om SD]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar