söndag 19 september 2010

Snabbt bara

- Jag ser hur folk på FB dissar Ohly för att han inte ville vara i samma rum som Åkesson. "Omoget" säger de. "Idioter" säger jag. Det är väl asbra att visa för rassarna och alla oroliga människor att man inte tänker samarbeta med SD.

- Åkesson känns vilsen. Han har bara använts som ett städat yttre. Nu när de är inne kommer de gamla fula grabbarna med tatuerade svastikor i pannan göra myteri och ta över. Livrädd.

- Jag gillar inte att det blev blått igen. Jag gillar verkligen inte att SD blev en i gänget. Men det är ju "vi" som har röstat. Det är sorgligt. På samma sätt som Mats Alm kom undan. Rätt ska vara "rätt".

- Jag har fnissat lite åt hur brutalt det har låtit när vissa sagt att vi inte borde ha allmän rösträtt. Nu börjar jag fundera. Demokrati med kostnad av våra black brothers. Ej värt.

Snart kommer jag no longer befinna mig i detta land och det känns fint.

EDIT: En sista sak. Detta är en sjuk dag. Jag skäms och har ont i magen. Det här kan bli värre än vad vi nu anar. Bilderna av när SDare skriker "JIMMIE ÅKESSON SHALALALA!" och nästintill heilar till Lill-Hitler, kommer jag se till att aldrig glömma. Så jag har något att berätta när mina barnbarn vill höra spökhistorier och läskiga sagor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar