söndag 29 november 2009

Götttttt

Nu är det första advent. Det betyder att det officiellt är jul = I MADE IT! Inga sura/ledsna/arga miner under jul. Och, framförallt, hej då jagvilldömittlivärvärdelöstseringenmeningmednågot
jaghataralltochallalåtmigdö
-känslan vi syns nästa höst!

Den senaste tiden, typ de senaste två månaderna, har jag flippat över för småsaker alldeles för många gånger. Jag har tappat räkningen över hur många gånger jag har sagt/tänkt "håll käften" eller "dra åt helvete". Jag vill inte veta hur många stackars människor jag har gett dödsblicken åt. Och jag skäms när jag tänker på hur många timmar jag har spenderat under täcket och tyckt synd om mig själv.

Det var inte er det var fel på, det var jag.


Förlåt till:

Kollegorna

Alla mina vänner

Mamma

Älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar