fredag 2 april 2010

En räcker fint

Okej jag är helt slut. Jag hade mannaminnets jobbigaste mardröm.

Jag drömde att killen jag sms:ar och pratar med under täcket på nätterna inte var samma person som killen där borta i dalarna. Båda två var lika perfekta, de hette till och med samma sak. Jag hade panik. Det sista jag ville var att såra någon av dem. Staffan sa att jag var tvungen att välja innan det skulle räknas som otrohet.


Det tog ett tag i morse innan jag insåg att det bara var en dröm.

1 kommentar:

  1. Jag brukar drömma att Björn är pure evil mot mig, att vi gör slut på något vidrigt sätt eller att han säger "vi tar en paus" och så försvinner han forever. ibland när jag vaknar måste jag väcka honom och skälla på honom för att han är så jävlig mot mig i mitt huvud.

    SvaraRadera