lördag 24 augusti 2013

Bra dagar

Kontaktimprovisationen i tisdags var to die for. Det var pirrigt, gött, lärorikt och askul. Jag behöver mer svett och vett i mitt liv!

Sen hann jag med en sväng till Falun i torsdags också. Jag hälsade på Elin och vi picknickade i en gammal munkträdgård och secondhandhandlade. Och som grädde på moset åkte vi till Ornässtugan och fick privatguidning av Kak! Mycket bra dag.



 PS lägg gärna märke till ornäsbjörksflorsockret på kakan.

Och igår besiktigade jag, Anton och Isak brorsan bil. Det var spännande. Dels för att jag aldrig kört automatväxlad bil, men främst för att det en helt annan grej att vara i Hedemora med grabbarna som levt äkta Hedemoraliv. Jag är glad att man aldrig fastnade där. (Vi åt även såklart på Lappens).

På kvällen hjälpte jag mamsen att fiska kräftor. Jag gillar inte det som sker på sjön i dessa tider, men jag gillar att ro.


Därefter lagade jag, Anton, Isak, Kak och Sanna palak paneer och cheesecake på Klacken. Sen gick vi till Päronbo och lekte charaderleken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar