tisdag 20 augusti 2013

Men hemma bäst

Det som är en av anledningarna till att Stjärnsund är bästa stället på jorden är att det händer saker här.  För att vara så pass få invånare håller vi igång bättre än huvudstaden. Det finns något för alla och jag lär mig alltid nya saker. Ikväll ska jag gå på det här:

"Genom rörelse och enkla fysiska övningar önskar vi att öppna upp vår medvetenhet för våra vanor och mönster av kommunikation i det dagliga livet".

Redo för kontaktimprovisation! (Vad det nu innebär)

Tidigare idag när jag fick skynda ner till Tjorren för att steka burgare hade jag i all hast fått på mig en märklig kombination av kläder. Jag ursäktade mig lite för Edvard som jag skulle fixa vegburgaren till (för jag misstänkte att jag nog också hade lite nattdreggel i ena mungipan, jag hade inte riktigt startat dagen än). Han sa att här får man ju vara som man är eller vill vara. Han nickade mot sin egensnickrade eltrehjuling som var klädd i nyplockade blommor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar