torsdag 29 augusti 2013

I all hast

Efter mer än sju timmar i den gula plåtkuken (även kallad ybussen) är jag på plats på Tunnelbacken! Jag bytte min gamle 90-säng mot Ingrids och Olles så nu har jag en rejäl säng. Rummet blev lite mindre. Men det gör ju inget. Det enda jag gör i detta rummet är ju att streama och sova ändå så.


Kul grej ba: Anton var den enda som hunnit upp hit så ikväll har jag, han och Madelen ätit pizza, spelat kort och druckit "rousserande" vin. Vid elva-tiden hörde vi hur ytterdörren öppnades(!!!) Jag hann tänka att det var förjäkla gött att jag inte var ensam nu när min sista stund här på jorden var kommen. Men så var det bara Olle Malm! Han hade sett att det lyst i fönstret när han kommit med tåget från Uppsala, så han hade bara traskat upp för att hälsa. Jag har alltid velat haft ett hem där vännerna känner sig så hemma/välkomna att de kan gå och komma som de vill. Great success! Det känns kul att alla är på väg tillbaka hit igen. Nu kör vi. Bring it on, umemörker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar