torsdag 28 februari 2013

A la Kissie

I fredags vaknade jag upp och såg till min förtvivlan hur mina händer såg ut. Jag brukar ibland smörja in benen med en hudkräm som ger lite färg. Eftersom jag föddes som redhead kan jag inte någonsin bli brun. Men tydligen tvättade jag inte händerna ordentligt efteråt.

Det tog fem dagar innan det försvann.

Sedan drog jag med mig Love, Emelie och Anton på EPP (efter plugget pub) på NH. Jag älskar NH. Ölen kostar tjugofem, rejäl pommestallrik kostar tjugo och kladdkaka med grädde kostar 10. Någon fördel ska man ju ha för att man pluggar.. hehe.

 Lovis är glad trots att han låst ute sig själv och kvartersvärden sa att de inte kunde öppna förrän måndag. (Han fick givetvis bo hos oss i Lifvet).

På kvällen skulle vi på teater! HGs pappa var på besök också. Vi skulle se en interaktiv skräckteater. Det var mycket bättre än vad jag kunnat föreställa mig. Vi visste liksom inte vad som väntade oss. Den var två och en halv timme utan paus. Folk i publiken blev zombies och vi andra var tvungna att lämna teatern och hoppa på en buss som en av skådespelarna körde (undrar om han verkligen hade busskörkort). Vi åkte flera kilometer ut i skogen där vi såg en bil med lyktorna på och i skenet låg en människa i snön. Chauffören gick ut för att titta hur den mådde och då kom massa zombies från skogen och vi blev jagade därifrån. Det var helt galet. ASKUL!

Blodet sprutade! :D :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar