fredag 22 februari 2013

Tavelsjöweekend!

Yogan gick bra. Det är ju ganska svårt. Jag är inte så vig som jag alltid trott. Men det var kul och jag hade ganska mycket träningsvärk dagen efter. 

I fredags (alltså för en vecka sen) åkte jag, Anton, Kaj, Linnéa och Love till Tavelsjö! Anton har en stuga där. Världens finaste stuga. (Dock fanns det inget rinnande vatten. Det var alltså dass -och sen med händerna rätt ner i chipsskålen- som gällde under hela helgen).

Vi fick pulsa fram till stugan!

SE! FINT!



Sedan åkte vi till den Sundlingska gården och åt stenugnsbakad pizza! Det var som på film. Alla skoter-människor och skogsfolk. Älskar't.

Jobbigt.




Love har lagt upp massa bilder på Facebook och jag hoppas att Linnéa kommer göra det också. Hon har tagit roliga snökrigsbilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar