måndag 11 februari 2013

Emma fyllde 26 år i fredags!

Emma bjöd till fest i fredags. Jag minns när hon fyllde år förra året för Emil föddes samma dag. Vi hade knappt lärt känna varandra och hon firade sin födelsedag ensam i en tom lägenhet. I år såg det annorlunda ut. Runt tjugo personer från klassen kom med buller och bång! Det var himla kul. Kalas-fest! Med fika och öl. Av mig fick hon galgar (och ett halsband). Det är nog inte så många som får galgar i födelsedagspresent. Men det var såna fina färgglada trådgalgar (som jag har hehe).


Classic Love i bakgrunden.

Jennifer, Marie och jag.

Vi skulle bege oss till Lokal! Jag är så sällan där. Jag hänger hellre nere på stan eller på campus. Lokal ligger mitt i smeten på ÅC och har ett ganska brokigt klientel. Men vi hade kul! Allt blir kul om man har sitt entourage. 

Jag och min fina Elin i hissen.

Födelsedagsbarnet! Som jag gillar så!

Kaj dansar med ljuset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar