onsdag 20 mars 2013

äre ett spöke på spegeln?

Nu är det mycket igen. Det händer saker. Och jag är så skoltrött. Den här kursen är det sämsta jag gjort.  Statistik. Men om åtta dagar är den över. Men innan dess ska två seminarier och en fet sex timmars-tenta klaras av. Jag har än så länge inte ens närmat mig något som kan kallas tentaplugg. Jag fattar varför den här tentan är ökänd som den tentan som folk gör omtenta på omtenta på. Och om femtio minuter har jag ett seminarium som jag inte förberett mig till. Too cool for school. Har bättre saker för mig!!

En bra grej, fast lite sorglig, är att jag ska sälja min lagbok idag. 700 pix! Jag lärde mig att gilla lagboken under förra tentan, så det känns lite trist att låta den gå. Men jag behöver pengar. 

Idag är jag helsvart för att visa mitt missnöje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar