torsdag 28 mars 2013

Bajstentan och kisskursen är över!

Det har ju varit dålig action här på blöggisen. Men något som jag varit noga med att informera om är att vi läser en statistik-kurs på 15 hp som jag tycker är sämst. Idag var tentan. Domedagen. Livets sämsta tenta. Guuuu vad jobbig den var. Jag gick in i tentadimman (som vanligtvis brukar vara lite mysig) i torsdags, men jag kände på en gång att denna tenta var sämst. Nöta in tråkiga modeller och lära sig svåra ord är min sämsta sak. Vi hade sex timmar på oss och jag gick efter fem. Handen gjorde ont. Jag hoppas att jag klarade den. Hur som helst finns det inget mer jag kan göra nu, förutom omtentan i juni.

Jag och Linnéa skyndade oss till Alibaba för att hetsa en pizza innan vi klättrade upp på Loves tak.

Oavsett hur tentan gick så känns det alltid skönt efteråt. Särskilt när solen skiner, man dricker eftermiddagsöl med bästa vänner och man har en vecka kvar innan man befinner sig i utlandet.

Bilderna visar inte så bra att vi faktiskt hade klättrat upp på taket på ett fyravåningshus. Men det är sant.

Linneus ska till Island! Kommer sakna'na!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar