måndag 4 mars 2013

Lördagen

På lördagen var jag tjejen-som-aldrig-ville-gå-hem. Det var ju dels för att jag trivdes men också för att det var världens snöstorm ute. När jag väl kom hem somnade jag i fotändan och vaknade en timme senare av detta:

Dessa favoritgrabbar sjöng (rejält och fint) Gabriellas sång. Ska lägga upp en film när jag hinner.

Efter att ha uppdaterat/uppdaterats på telefon med min gode amigo Sweden bytte jag om till något vi kan kalla en pyjamas. Och gick till Elin. Vi skulle ha slumberparty. Vi lagade pasta carbonara med fejkbacon, det blev faktiskt himla gött! Sedan sträcktittade vi på Girls och sen somnade vi. Men innan klockan åtta på morgonen var vi uppe igen och bakade scones och hade långfrulle. Det var en fin kväll och morgon.



På vägen hem tänkte jag att jag skulle passa på att hämta min cykel som jag hade lämnat hos Lovis på fredagen. Eftersom det kändes dumt att bara gå dit och hämta cykeln utan att säga nåt skrev jag en sak i snön som han förhoppningsvis skulle se från fönstret.

The one and only lovechild.

Det hinner komma mycket snö på kort tid här uppe. Man måste passa sig så att inte man tappar bort sina prylar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar