torsdag 28 mars 2013

Bilder från den senaste tiden

Får för mig att jag vill ha bilder här för att gardera mig. Att de finns här på det stora nätverket (internet) om något skulle hända min dator. Inte så kul med bara bilder utan text kanske. Men så blire.

Gölliga Björn visar hur man knyter bra knutar (Niklas lånade ut sitt hår).

På internationella kvinnodagen demonstrerade vi och hängde på Hamnmagasinet.

Vi har ju börjat förgylla ett av våra tre badrum med pärlplattekonst.

Linneus introducerade mig för Vezzo. Världen bästa pastaställe.

Spegelbilder va.

Solen har börjat värma.

Linn dök upp som en överraskning på förfest hos Isabelle, det firades med hotshots.

Hanna bytte liv med Maria. Så vi hade Maria hos oss i en vecka. Vi gillar henne!

För många timmar tillbringas så här.

Spegelbild vava.

Drinkafton!

Jag och Linn firade St Patricks day!

Jag fick en liten planta av Hanna.

Jag och Anton kukade ur.

Jag fick post och grinade av glädje och av saknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar