måndag 17 maj 2010

Förresten...

... så kör jag en ny grej här. Jag försöker att ha en normal inställning till mat. Att hänga med de andra ut och äta på lunchen utan att bry mig om att det är massa kolhydrater och inte heller hypa över hur gott det är. Jag sa till och med "oj jag kommer inte orka äta upp hela den här!" fastän att jag visste att jag lätt kunnat äta tre till. Jag tvingar mig själv att inte räkna kalorier och äter när jag behöver och har tid. Och här har jag ju varken en våg att väga mig själv på eller en våg att väga maten med. Så nu har jag inget annat val än att bete mig normalt. Idag blev det tre rejäla måltider. Världens längsta baguette med fetaost till lunch!

Nu ska jag inte ligga vaken inatt och tänka på vad jag ska äta för smarrigt imorgon. AJABAJA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar