lördag 15 maj 2010

Megavideo-pausen

Om människan i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då?
Jag skulle döda honom... naaaat. Jag skulle nog inte ens bli arg. Bara ledsen, men jag vet ju att människor inte är monogama. Har man gett sig in i leken får man leken tåla liksom. Vill man ha ett långt förhållande får man fixa några regler och kompromisser. Men om det skulle hända mig skulle jag ju givetvis kila vidare ensam. Och han skulle vara skyldig mig några årsförbrukningar med pizza (en deal vi har)

Hur många har du varit tillsammans med?
Två små rackare.

Vill du gifta dig?
Ja om:
Jag är 100% säker på att jag har hittat mannen i mitt liv och jag är typ trettio.
Eller:
Om jag är full och glad och vill göra något crazy.

Blir du lätt kär?
Typ varje dag. Oftast går det över ganska snabbt medan vissa hänger kvar ett par dagar och somliga verkar bestå for ever.

Vad är det viktigaste hos en människa? Vad faller du för?
Att han är snäll och glad. Smart och rolig. Och har självdistans.

Vad är det mest avtändande du vet?
Någon som inte vet hur man beter sig bland/mot folk.

Är det viktigt att man har något gemensamt?
Alla har något gemensamt, lovar. Man behöver inte ha samma intresse, hellre att man är lika på något annat plan.

Hur länge varar dina förhållanden?
Känns som jag har alldeles för lite underlag för att kunna svara på den frågan.

Har du fått ditt hjärta krossat?
Inte på det sättet som jag antar att det syftar på. Har aldrig blivit brutalt dumpad eller dissad. Men hjärtat kan ju gå sönder på andra vis.

Vad är det mest romantiska du varit med om?
Vad som är romantiskt borde vara en tolkningsfråga. Jag känner att jag borde säga något i stil med frukost på sängen. Men jag uppskattar hellre andra saker (även fast jag kan vara en sucker för cheesy stuff ibland)

Hur raggar du?
Jag ger mig hän.

Har du en "utseendetyp" hos folk?
Varför ha en när man kan ha tre?
2, lång och tacksam
3, någon som alltid ser glad och nöjd ut (i såna fall spelar utseendet i övrigt ingen roll)

Beskriv en perfekt första dejt:
Bio. SKOJA! Fattar om man går på bio på typ den tredje för då passar det bra att det är mörkt och att man inte behöver prata så mycket så man kan pussas istället. Första borde vara bland folk och alkohol.

Vem var din första kärlek?
Enkelt! Vi bodde grannar när vi var små och var bästisar som pussades på de stora barnens befallning.

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Jag har provat båda och kommit fram till att jag nog skulle vilja väntat. Mer spännande på det viset. Önskar att man kunde vara nyfiken och nykär för alltid.

Vad tycker du om one night stands?
Gört!

Hur är du som flickvän?
Tjock och överjävlig.

(Fra Jäky)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar