torsdag 20 maj 2010

Fyfan vad vi VAR bra

Eftersom att vänner är det viktigaste i världen -yadayadayada- har jag fixat så att jag får skippa fredagen nästa vecka så att jag kan åka hem till Götet och gå på der Kriegers student. Det kommer bli mest awesome men ganska mycket ångestdrabbat också. Är det seriöst två år sedan jag tog studenten? Ej real och ej fucking okej.

Och att det då bara är en vecka kvar här ger mig två klumpar i magen.
Klump 1: Det är bara FEM dagar kvar på skolan.
Heffaklumpen: Jag trivs så himla bra här. Om jag skulle göra en stad skulle den se ut som Köping (typ). Allt är så fint, mysigt och snällt. Det kommer bli sorgligt att åka härifrån. Det känns som om jag har varit här två år. När jag kom hit var jag vilsen och fattade ingenting. Nu hittar jag egna genvägar och har favoritcaféer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar