onsdag 26 maj 2010

Nu äre ba för möcke

(Kenta<3)

1. Hade en s.k. provuppkörning idag som jag blev godkänd på (att jag får göra den riktiga uppkörningen) men om det hade varit den riktiga hade jag blivit kuggad. Jag är tyvärr inte kapabel till att hålla hastigheterna. Så jävla dumt.
2. Mens.
3. Fick kontakt med omvärlden. Har levt i en bubbla här och det har varit najs. Jag har vant mig och glömt bort det andra. Men nu minns jag hur mycket bättre det kan vara.
4. Lampan på toaletten gick sönder.
5. Ska checka ut imorgon bitti, dvs att jag måste städa idag.
6. Har inte fått min tågbiljett till mobilen än.
7. Chansen är för liten att jag kommer klara uppkörningen. Det är sant. Fast jag är duktig. Det är sant.
8. Sista dagen här imorgon. Känns ej okej. Kommer sakna allt och särskilt alla.

*gråtnödig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar