torsdag 6 maj 2010

LIFE ASSÅ

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Åkes högra öga.

Vad var det senaste du såg på tv?

Hmm. Solens Mat, som Mulfs mami hade spelat in, igårkväll i Långshyttan. Jag tittar sällan på tv på det analoga viset längre. JAG HJÄRTA SVTPLAY OSV

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
15:18 (fuskade)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Fågelkvitter och kulsprutor (på riktigt)

Vad gjorde du innan du började svara på den här undersökningen?

Minns inte riktigt. Armhävningar, eller kanske något helt annat.

Vad har du på dig? (detaljerat)
Mamsens hampabrallor och ett vitt linne (har haft samma kläder i tio dagar. LIVING THE DREAM) Detaljer blir det inga, sådant hör hemma
HÄR.

När skrattade du senast?
Alldeles nyss. Högt.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Affischer och bilder på gulliga djur.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
LYCKA! Nä, det är ju alldeles gratis hehe. Först skulle jag få storhetsvansinne under ett par månader och slösa stora summor pengar på kläder, resor och annat sköj. Därefter skulle jag bli för generös. Sedan skulle jag ägna min tid åt att hjälpa djuren. Typ bygga ett mansion åt dem! Make 'em my people, så att säga.

Berätta något om dig som folk inte känner till?
Att jag var en pojkflicka när jag var yngre. Jag åkte skateboard och älskade Jackass. (åkte till Stockholm och såg Steve-O och gänget när jag gick i åttan)

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
Jag är inte ett fan av människor. Tycker att vi förtjänar mer tsunamis, jordbävningar och vulkanaska. Skulle utan att blinka välja att rädda alla världens djur från vanvård osv framför alla svältanden barn.
//PURE_EVIL89

Tycker du om att dansa?
HELL YEAH! Synd att det ser förjävla dumt ut bara.

Har du några husdjur?
Har jag berättat om Åke?

Vilket jeansmärke?
Jeans är sexy, men jag är tyvärr blessed med en black butt så jag brukar undvika byxor. Det är för eran skull, goddamnit!

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Gustaf ska han heta och han kommer att bli lösningen på alla världens problem. (Något flickebarn vill jag ej veta av)

Vad vill du att gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
TA-DAH! IN YOUR FACE! (eftersom att jag inte tror på't)

Vilken var din första konsert?
Första riktiga var Oasis på Hovet 2006. Det var en omtumlande upplevelse -UNDERDRIFT-

Fyra favoritsaker utan rangording?
Har precis lärt mig att jag inte behöver varken mobil eller dator när min lover är long gone. Så mikro, tallrik, glas och gaffel då.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag gillar inte att planera, men samtidigt vill jag ha kontroll. Det kan bli lite klurigt att få ihop det ibland.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Skulle heta Per om jag blev en grabb, mer vet jag inte. Eller jo. Jag tror att mamma valde mellan Hanna och Anges. Pappa ville inte att jag skulle heta Hanna för att det fanns någon osympatisk gammal tant som hette så där han växte upp. Varför mamma ändå valde Hanna kan man undra.

Gillar du din boendesituation?
Jag löööv Göteborg och mitt och
Beks place där. Men jag måste vidare snart. Jag fungerar så.

Har du bra hörsel?
Läkare ryggar tillbaka när de ser mina trumhinnor. True storIES!

Idrottar du?
Skulle aldrig klara av att delta i någon form av lagsport. Jag är en fruktansvärd tävlingsmänniska. Jag blir arg när jag inte vinner. Och jag är även sämst på alla slags sporter. Så jag och min feta paradox håller oss borta från sporter. Gym är en annan grej.

Smeknamn?
Den som inte vet får stryk.

Vilken låt lyssnar du på just nu?
Ingen jävla musik. Jag varvar Antikrundanavsnitt med repriser av Efterlyst.

Har du hånglat med någon på din Skunklista?
Jag är mer en Lunarbrud.

Vad ska du göra nu?
Titta på The Invention Of Lying och hetsäta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar