fredag 23 mars 2012

ÄÄÄÄNTLIGEN!

Med risk för jinxning: Men jag tror att det gick bra! Jag tror att det är ett godkänt, kaaaaanske till och med ett vg (!) Men självförtroende åker Balder. Ibland slår det en att man kanske har missuppfattat någon fråga osv. Efter förra tentan gick jag hem och sjönk ner i badkaret (HAR ALDRIG FÖRUT BADAT I MITT VUXNA LIV) och ville dö. Men sen visade det ju sig att det hade gått bra. Hoppas att det inte blir tvärtom den här gången.

Hur som helst finns det inget att göra nu. Det är bara att vänta tre veckor på resultatet. Nu ska det njutas över en helt fri helg! Två dagar helt utan måsten och borden. (Man borde kanske börja beställa böcker och sånt inför nästa kurs. Men vem gör det liksom?). Nu ska jag städa bort alla papper och allt som har med den här kursen att göra. Känslan i det. är. obeskrivlig.

TENTAFEST IKVÄLLLLLL!

Östra paviljong heter stället där man gör tentorna. Det är ett hus som ligger någon kilometer bort från campus. Det är ett stort hus med olika skrivsalar. I varje skrivsal finns det krokar där man måste lämna alla sina grejer, 100 små bord, toaletter (där man måste kissa tyst) och tentavakter. Det osar ångest i och runt hela byggnaden. Men jag gillare. Det gör mig alldeles fnittrig. Ryckningar i mungipan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar