tisdag 20 mars 2012

INGE KUL NÅ

Jag har seriöst panik. Jag kan inte det här. Största delen av tentan kommer handla om socialpolitik. Jag_kan_inte. Inte. Inte. Det är så himla jobbigt att vara mig just nu. Men jag ska pallra mig iväg till skolan imorgon bitti och försöka haffa några smarta klassisar. Jag har ju två dagar på mig. Ikväll kommer inget mer bli gjort. Mina hjärna är blockerad av damp och godisnappar.

Även fast jag tänker som mamsen har lärt mig. Att solen går upp oavsett hur det går med tentan. Och om jag failar - vad gör det om fem år? Men det skulle faktiskt vara aaaasjobbigt om jag var tvungen att göra omtenta. Det handlar inte om prestige. Det handlar om att det är jobbigt att behöva plugga till en omtenta när man har en helt ny kurs att kämpa med.

Dumma liv.

1 kommentar: