söndag 18 mars 2012

"Laddad" för sista veckan på den här kursen

Du (jag) ska inte tro det blir sommar (ett godkänt på tentan) om någon (jag) inte sätter fart.

Och imorgon bitti är det dags för min halvtimmeslånga redovisning. Inte en enda gång har jag övat. Men det kommer bli bra. Jag vet att jag kommer få applåder (kanske även mer om det inte går bra) och förhoppningsvis godkänt oavsett hur det går.

Synd bara att jag såg att det stod fel i powerpointen. Det stod homosexuell istället för heterosexuell. Och jag kan inte ändra det pga stenåldersdator (stenåldershjärna).

Efter redovisningen måste jag gå all in med tentan. Trots mitt superresultat på förra är detta en helt nya tenta och vad som helst kan hända _oooohhhhhhh_ Och ingen press på att få vg igen. Vg:n ska vara kul att få, inte ett måste.

Klart slut varulvstjut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar