söndag 30 september 2012

Fredagen

Fredagen började med ett död och sorg-seminarium. Det var brutalt. Vi fick se när folk dog. På riktigt. Människor som inte ville dö och tyckte livet var orättvist. Jag grinade nästan (om jag hade varit by myself hade jag grinat och slängt mig i fosterställning). Fruktansvärt. Kanske är det efter all läsning om existentiell psykologi som fått mig att tänka på vad livet är till för. Om man tänker efter är det verkligen en hårfin gräns mellan att se livet som meningsfullt eller att känna meningslöshet. Livskris coming up!

Sedan kom Emma fram till mig när jag höll på att låsa upp cykeln för att bege mig hemåt. Hon tyckte att det skulle sitta fint med EPP (Efter Plugget-Pub). Det blev två öl och musikquiz på NH. Därefter hann jag med balkonghäng med Olle och Hanna innan det var dags för förfest på Tvistevägen. Där efter skulle jag hem till Robin och spela beer-pong!

Det var härligt med en hemmafest. Det var längesedan.

Fina livskamrater!

Albin och Kristin blev motståndare.

 Jag och Kaj hittade en vidrig toalett och vips så blev vi viktiga korrespondenter som ville dokumentera.

 Bild 2.

Bild 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar