söndag 30 september 2012

Lördagen

Det är så kul när vi alla varit på olika håll här hemma. Alla kom hem ungefär samtidigt i fredags. Då blev det möte i köket. Alla berättade vad de varit ute på. Man kan glädjas, förfäras och skratta hjärtligt åt varandra. Det är så himla fint och jag känner verkligen att vi genuint bryr oss om varandra. Det här är en drömfamilj.

På lördagen var det dags för brunch. Perfekt att vakna och cykla ner till NH. Himla gött.

Linnea är vår fixare Bengtsson.

Jag bad mina toleranta vänner att titta rakt in i kameran så att jag kunde swappa deras ansikten sen. (Se bild nedan). Men jag tycker nästan att denna bild blev roligare. Haha! Alla ser så seriösa ut. Journalister och deras byline-bilder.

Jag får aldrig nog.

Efter brunchen cyklade vi till Kaj för att hjälpa honom flyttstäda. Det tog hela dagen och gick kanske inte jättesnabbt med tanke på vår gårdag. Men vi kämpade på bra och när vi blev klara bjussades det på den obligatoriska flyttpizzan. Sedan blev det stilla soffhäng resten av kvällen.

Tredubbla glas!


Smygtagen bild från pizzajäsningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar