tisdag 16 juni 2009

14 juli

Precis så här vill jag fira min 20årsdag:

1. Bli väckt av Jerkan*

2. Åka in till Hedemora och handla på systemet. (Helst vill jag ha körkort vid den här tiden, så att jag kan åka själv. I såna fall tar jag en sväng förbi Lappens** och äter frukost också)

3. Bjuda över alla mina Stjärnsundstjejor. (Frida först, så vi kan baka tårtor)

4. Äta någon ultimat mat och tårtorna ute på altanen och till det dricka ett par kalla cider.

Resten låter jag vara oplanerad. Möjligen cyklar vi till Näbba*** med Arne**** eller åker in till Falun (ej Hedemora, det känns lite väl overkill)

LÄR DIG:
* Kissen
** Ett gött plejs
*** En bad-ö
**** Vattenpipan

7 kommentarer:

  1. tokparty in faluntown på kvarnberget? hembakad ninni sen tårta? åh haneh jag vill komma! _DREGGEL_!

    SvaraRadera
  2. Jag har diskuterat lite med Beke och vi har kommit fram till att det nog blir Tjorrens hamburgare, så att vi har mycket plats över åt tårtorna! Ninnis kan vi äta sen om vi tar oss till Falun. MMM GÖTT!

    SvaraRadera
  3. Naturligtvis kommer det bli exakt som du vill, mi kära. Och jag känner spontant för Näbab och Arne. Om inte annat för att ta igen allt vi skulle ha kunnat uppleva men inte upplevde på vår skärgårdsutflykt den där gången.

    PS. Jag kommer och hälsar på på måndag! (Beke säger att jag får.)

    SvaraRadera
  4. Ryktet har redan nått mig. Jag är mycket glad och ser fram emot din ankomst.Men är samtidigt lite butter för att vi inte får följa med och titta på plejset.

    SvaraRadera
  5. Jag lovar att gottgöra er på något fantastiskt sätt.

    SvaraRadera
  6. tjorreburgare är också som en dröm. så länge sen så jag vill dö!

    SvaraRadera