tisdag 9 juni 2009

Vi provar med lunchen istället

Jag väcktes för en halvtimme sedan av ett sms från Peace & love-Henke. Han undrade om vi ville filma under festivalen i år igen. Vilket innebär: Fri entré, gratis mat, gratis boende, gå före i köer, tillgång till fotodiket. Lite jobbigt att behöva säga nej. Förra året var riktigt trevligt. Vi hängde med sköna festivalmänniskor på campingen och när det var ett band vi ville se gick vi dit precis innan, smet in i scendiket och stod där och tittade. Det var gött, som man säger.

Det är alltid kul med bilder. Därför tänkte jag att jag skulle ta ett kort på frukosten. Men när det gäller mat är jag snabb.

3 kommentarer:

  1. ÅHhh. Ja. Åk dit!
    Jag kommer som sagt att vara hemma lite i sommar. Alltså kanske någon helg eller så. Heh.

    SvaraRadera
  2. Jag vill! Men jag har viktiga grejer inplanerat här :( (När jag har fixat körkort kommer jag och hälsar på dig var du än bor. Så det så!)

    SvaraRadera
  3. Det låter som en alldeles _STRÅLANDE_ idé!

    SvaraRadera