lördag 13 juni 2009

Jag är stolt över mina vänner

Hit ska jag och Beke ikväll:

"Förutom ett badkar i Rebeckas sovrum är lägenheten helt omöblerad. Detta innebär att alla som önskar sitta/ligga/onna ombeds ta med sig en egen stjärtkudde. Vi har inte heller någon fungerande kyl eller frys, så bered er på att dricka er alkohol varm.

Vad vi kan erbjuda är följande:

- Toalettpapper

- Tvål

- Rinnande vatten (om man vill ha extra skabbig känsla med tillgång till vatten i en hink ska detta beställas i förväg)

- En eminent vägg som man får rita kukar och annat naughty på

- En inbakad pizzeria i huset för den göttesugne

-Tillgång till cd-spelare (slagsmål om musik får idkas men inte med konsekvensen att musiken dör helt, dvs cd-spelaren går sönder)

- Onion kisses
"

(Från Facebook-inviten)

Jag och Beke vågar påstå att vi har erfarenheter av tomma lägenheter. Vår är ju fortfarande tämligen tom efter fem månader. Jag minns vår första kväll här. Vi köpte slicad pizza och blandade groggen direkt i munnen. När mörkret kom märkte vi att det nog var högst lämpligt att fixa lampor så snart som möjligt.

Jag håller inte med min vän Krigaren som påstår sig vilja leva i gropen helt utan elektricitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar