tisdag 15 september 2009

Impotent och väderbiten

Jag tänker aldrig ha frågestund.

Av den enkla anledningen att jag inte skulle få en enda kommentar. Men förut visste jag att ni fanns där ändå. Jag visste det i smyg, på samma sätt som ni läste i smyg. Det var fint, någon slags symbios. Nu när ni är borta känns det inte lika kul längre.


Så nu funderar jag på hur jag ska få tillbaka er. Vad ska man skriva om? Jag vill inte skriva om snusk. Jag vill inte skriva om mina åsikter om Kändis-djungeln. Jag vill inte skriva om dagens outfit. Jag vill inte skriva om tjockisen som får mig att längta härifrån. Jag vill inte berätta för er att Michael Jackson är död.

Men, förresten, för er gör jag vad som helst.

4 kommentarer:

  1. Inga nakenpics, då skrämmer du bara iväg de sista läsarna!

    SvaraRadera
  2. Jag kom precis på lösningen själv. Bloggkrig! Det är ju fett inne nu. Hmm, jag tror att jag väljer... öh... unge herr B!

    SvaraRadera
  3. asså va? jag har ju väntat på att du och jag ska bloggkriga i en evighet nu..... så väljer du EN ANNAN??

    SvaraRadera