torsdag 21 januari 2010

Hej jag heter Hannah

Och jag har inte en sund inställning till mat.

Eller kan man kalla det för ett genuint matintresse?

Inget gör mig så glad som mat. När någon säger på msn att de ska gå och äta väntar jag ivrigt på att de ska komma tillbaka så att jag kan ställa tusen frågor. Jag planerar dagen innan exakt allt som jag ska äta och exakt när. Jag tänker på mat lika ofta som du tänker på sex. När jag kommer till jobbet är det första jag gör att fråga kollegorna vad de ska äta på lunchen (jag är även följdfrågornas mästare)
På lunchen studerar jag noga folkets matlådor och jag -skäms som fan för att säga det- frågar inte alltför sällan om jag får smaka.

Idag åt Pelle tre stycken pan-pizzor och en halvliter fanta. Då bestämde jag mig.


Chips till reprisen av Antikrundan imorgon. Hugget i sten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar