tisdag 12 januari 2010

Mitt första gymbesök

Nu, barn, ska ni få höra om hur Haneh blev kung på Friskis & Svettis. Först och främst - Jag hittade dit och hela vägen in till Spinningen (Det var duktigt gjort) Där träffade jag Jobb-Joel och hans bror. Vi valde varsin cykel och så började det.

Jag var trött och ville sova redan efter uppvärmningen.


Vid ett tillfälle, när det var som jobbigast, såg jag mig omkring. Då fick jag en obehaglig känsla, jag kände mig blottad. Röd, svettig och i fula kläder. Det kändes ungefär som om jag hade haft sex med allihopa. Med ljuset tänt. Sedan fick jag sendrag.


Men jag gav inte upp. Jag kan inte göra det. Allt är ju alltid en tävling. Men jag tävlar inte mot andra (LÖGN) utan oftast bara med mig själv.


Och jag klarade det.


Sedan skulle vi kliva av cyklarna för att stretcha. Här mår jag fortfarande bra och är glad. Men när jag klivit av cykeln hinner jag tänka "RACKARNS" Vad som händer sedan har jag ingen aning om.


Vaknade av att jag låg på marken och ganska många ansikten tittade ner på mig.


GREAT SUCCESS


Vi syns på torsdag!

3 kommentarer:

  1. Det var roligt. Hellre du än jag ;) /Rikard

    SvaraRadera
  2. Jag skrattade hela vägen hem. Ser fram emot nästa gång! Men hur ska jag kunna toppa detta, undrar jag.

    SvaraRadera
  3. blir nog svårt.. möjligen genom att välja cykeln bakom Joel och fekalkräkas på honom.

    SvaraRadera