söndag 24 januari 2010

Igår


När jag vaknade åt jag min havregrynsgröt sedan begav jag mig hit.


På vägen hem ringde Krigaren och berättade att vi nog borde ha alkohol till kvällen. Så det var bara att skynda hem och skynda vidare.


Men vad passar till pizza då? muttrade jag.


Stavhopp i Nordstan, inga konstigheter.


En dansande morot, inga konstigheter.


Viktiga må bra-saker (1407 kronor fattigare)


Byta kläder och åka mot Saltholmen och till Krigaren och hans storebror Prästen.


Här köpte vi 8 hg godis och 4 hg chips (känner ni igen?)


Vi köpte pizza på vägen också.


Vi hade Freddy-maraton osv.


Allt klär en krigare (Julklapp från My)

Övriga händelser:
- Jag såg Bearnaises bror utanför ICA (Minns ni henne? Hunden som blev kidnappad av en jävla idiot och ingen har nånsin sett henne sedan dess) Han hade blivit stor nu. Jag grät lite och undrade om Bearnaise också fick växa upp)
- På vägen hem från Krigaren och Prästen halkade en man framför oss. Jag har aldrig skrattat så högt och innerligt.

2 kommentarer:

  1. minns du honom haneh, mannen som sprang och halkade så snön sprutade när vi satt på 702an mot tegelvägen och vi var fina och pekade och skrattade så att de andra på bussen kikade surt på oss

    SvaraRadera
  2. Självfallet! Jag tillägnade några av skratten igår till honom faktiskt. Men bäst var fjortisen som ramlade tre gånger i rad på Östra hamngatan. Minns du?

    SvaraRadera