fredag 17 juli 2009

14 juli

Jag åkte in till Hedemora där jag blev av med min andra oskuld. Det gick bra och smärtfritt, fast tungt var det. Sedan kom några vänner och vi åt allt möjligt och jag fick presenter. Tack igen!


Vi blev så svettiga av allt socker så vi gick ut och satte oss



Mulf var så stilig!


Sedan gick vi in till metropolen



Där blev det en gruppbild -Angelica (aka Pumpan)



Sedan ville vi ut på sjön!



David har byggt en flotte



Med två våningar!



Vi hade glömt glas



Vi flickor blev pinknödiga så vi blev avsläppta på Gryckens minsta ö



Om man ville röka eller något annat fick man gå upp på soldäcket så vi andra slapp se



Tillslut hamnade vi i skogen utanför en husvagn (Vad ska man göra då, om man blir vräkt men ändå vill bo i fantastiska Stjärnsund?)





4 kommentarer:

  1. älskar bilden på mulfen och boobie!

    SvaraRadera
  2. älskar sista bilden.

    SvaraRadera
  3. Det var en sådan fin afton. Så underbart att träffa alla igen *spyr i min mun av välmående*

    SvaraRadera