söndag 5 juli 2009

Inget blev som vi hade tänkt igår

Så jag och Beke begav oss ut på hydromterjakt istället. Vi fick tillslut det vi ville ha och en systemkasse med körsbär.

Efter nogranna mätningar kom vi fram till att vår fläderchampagne är 8 procentig och kostar 2 kr/l.


Senare kom
Perkan på besök. Vi rökte Arne* och drack ett par liter champagne. Sedan begav vi oss iväg till Kungsparken där vi träffade Michelle, Henke och Leo.


Perkan ska flytta in hos oss ett tag. Det ska bli intressant att se hur länge han pallar.

LÄR DIG
* Vår gamla vattenpipa

4 kommentarer:

  1. Hahaha, trots skepsis från annat håll inbillar jag mig att jag känner mig hjärtligt välkommen och kommer att stortrivas. Vilket jag naivt genuint tror. Jag tror det blir bra.

    SvaraRadera
  2. Det tror jag med, kära du!

    SvaraRadera