fredag 17 juli 2009

Är ni kvar?

Okej, nu har jag landat här i Stjärnsund. Har hunnit gjort en del. Men jag har fortfarande ett par saker kvar att göra, sedan ska ju alla sakerna göras om ett par gånger, innan jag känner mig nöjd och kan fara tillbaka till Göteborg.

Sist vi hördes var det söndageftermiddag och jag satt på tåget på väg till Hedemora. Det som hände sedan var att jag, på perrongen i Sala, träffade en riktigt skön sundsare som heter Kia. Sedan åkte jag raka vägen till Kiosken och åt hamburgare. Norra Europas bästa, säger papi. I kiosken träffade jag även ett gäng kändisar. Sedan gick jag på promenad med min mor och hund innan jag somnade.

Så blev det måndag. Jag och Frida bakade tårtor och jag fick reda på att jag aldrig kommer få ta körkort. Vid fem körde jag och Mamsen till Arlanda för att hämta en storebror och hans festis. Men de kom aldrig. Vi letade genom hela Arlanda (kändes det som) Men så kom jag på att det antagligen blivit någon Lost-grej. Då blev jag lite upprymd samtidigt som jag kom på att det då inte var någon vits att fortsätta leta. Så jag lånande ett Visa-kort och satte mig vid en dator där jag väntade in tolvslaget = Jag 20 år.

Kändisar jag såg under kvällen:
  • David Batra, som berättade för sin resekompis att han hade "ägg, skinka och mjölk hemma"
  • Idol-Gathania, som var där med massa coola kompisar
  • Janina från Långshyttan
Efter ett par timmar kom bror och hans Sooki. När vi kom hem vid tre-tiden på natten blev det presentöppning och smörgåstårta.

2 kommentarer:

  1. JAG VILL TRÄFFA ER IGEN!
    (Sen Haneh, måste du förstå att när man kommenterar så kommenterar man svaret tillbaka, hihi)

    SvaraRadera
  2. JAG MED! DIG ALLTSÅ!
    (Det är bra att du lär mig)

    SvaraRadera