måndag 6 juli 2009

En stund på jorden

Jag brukar, innan jag går hemifrån, titta från balkongen ner på de lekande barnen och avgöra av deras klädsel vad jag ska ta på mig. Men idag klev jag upp innan barnen så jag tog på mig för lite och var tvungen att gå tillbaka för att hämta en jacka. Jag har inte behövt använda jacka på mycket länge. Känns dumt att börja göra det nu. Jag är förvirrad. Hoppas barnen är tillbaka imorgon.


Min kära fjällis!

När jag kom fram till körskolan möttes jag av en inte så bekant doft. Rutten råtta! Körningen gick bättre än någonsin, och det var ju minsann på tiden med tanke på att min uppkörning inte är långt borta. Åtta minuter efter min körlektion ringde Uno och berättade att han var på väg. Vi kramades, åt jordgubbar och diskuterade.


Han blev nog väldigt rörd över att se sig själv på vår wonderwall

Jag och Beke äter ofta saker i perioder, förutom choklad och chips som ständigt är återkommande. Nu är vi inne i en s.k. bantningspizzaperiod.


Fullkornstortilla, ajvar, champinjoner, keso, tomat och lök + ugn

Sedan begav jag och Beke oss ut på jobb.


Beke är där längst upp!


Sedan kom regnet


En perfekt krok


Idag var det action som gällde

Idag var sista filmdagen med Christian innan vår semester. Fick ett fint adjö-sms:

ida va skojj som fan
har inte fått spring på länge hehe,
dsamma ha en soft semester me får å kossor <3
sakna nte gbg fö mkt
ni kmr juh trotts allt tbax
hoppas ja :D ...
hälsa de d andra tjajorna oxo <3

chris out


Vi skyndade oss hem för att äta innan nästa pass.


Jäkligt osexigt, men ack så gött! (det är en macka under också alltså)

Klockan tio mötte vi Leo. Han skjutsade runt oss i hans mammas bil så vi kunde filma. Det tackar vi för.


Vi betalar ut lön i choklad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar