torsdag 14 oktober 2010

Inte varit inomhus en sekund idag

Jag och Luigi började dagen med att göra det sista på stallet. Där hittade jag en äcklig ragno och kunde inte hjälpa till mer. Efter lunch kom två nya woofers. Roomies! Det är kul med lite nytt folk men drygt att inte längre ha ett eget rum. De heter Matt och Melody och kommer från USA. Vi är inte soulmates. När jag och Lucia svischade omkring i hennes nya bil i Nazzano, båda med en varsin öl i knäet, mötte vi dem powerwalkandes. Men de är snälla.

JUSTE! Jag körde Luigis feta jeep idag. Trodde jag (alt. någon annan) skulle dööö.

Och älskar djuren mer än någonsin och mitt kamerabatteri har varit två sekunder från att ta slut hela dagen. Men:


Luigi är fotografen, ty me no like ragni.


Jag och Lucy "hjälpte" Lucia i landet.


Crazy girls i en ny fin liten blå bil.


Lucias älskade fettucine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar