onsdag 20 oktober 2010

Tredje gången gillt

Jag hade ingen aning om att det skulle festas så hårt här. Igår var tredje kvällen i rad som vi var ut. Och jag gissar på att det händer även ikväll. Det är lite av ett hårt liv. Somna vid fyra och upp vid åtta.

Först hade vi en ovanligt stor middag här på gården. Vi var sexton personer runt ett långbord. Jag orkade tyvärr inte lyfta min grande culo och ta ett kort. Men det var fint. Vid brasan.

Sedan svischade vi iväg med Thony till samma stad och bar som igår. Där mötte vi upp Sergio och drack ännu en 9%ig öl innan vi åkte till en större stad där vi hamnade på en tysk bar. Ägaren där var 31-årige Angelo. Han skrämde mig. Han var in my face, om jag säger så. Han tvingde oss att spela sanning och konka. Och försökte få mig att dansa på bordet OSV.



Matt och Mel hjälpte till vid middagen. Jag och Saraj chillade och var i vägen.




Orkade i alla fall ta ett kort på Elena och Saraj mittemot.


Bar #1


Bar #2


Mel är typ duktigast i världen på att dricka.






Lilla gänget.

Angelo och Sergio Pop (ska gifta mig med honom pga efternamnet OSV)

Me och Angelo (visst ser han ut lite som Martin Elmenäs onda tvilling)

1 kommentar: