fredag 15 oktober 2010

Vemod och svårmod

Det börjar kännas som slutet. Även fast jag har lite drygt en vecka kvar här innan jag beger mig vidare till Toscana. Igår kom två nya peeps, Melody 24 och Matt 28 från Connecticut, jag lär upp dem så att de kan ta över min plats sen. Luigi pussar mig på kinden och kallar mig Boss. Det är numera jag som bestämmer vad, hur och när saker ska göras. Lucias och mina vinkvällar startar tidigare för varje dag och det finns inte ord för hur mycket jag lööv djuren. Gråter en skvätt varje gång jag kommer på att jag inte kan vara här för evigt.

Jag hörde (läs: såg på Fejjan) att första snön kom idag. Och här går jag omkring med bränd nacke.

Gråter now [X]


Fixade kvällsmat åt Pisto och Elettra. De stackarna får ej vara inomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar